Infodoors - 53_2

53_2

A nagy dilemma: alkalmazott vs. kiszervezés

Egy milliárdos cég feje ezt kérdezné: ha kiszervezek és olcsóbban kapom a szolgáltatást, akkor vajon a minőségből kell engednem? Elvégre a könyvelés pontosságán auditok, adóbevallások, merdzserek, cégeladások (stb.) múlhatnak, nem fér bele a hiba.

Ezért nem engedünk a minőségből:

  • a kiszervezésnek más a struktúrája (nem a te költséged az adózás, a felvétel, a HR, a továbbképzés stb.)
  • a specializáció és automatizálás miatt hatékonyabban dolgozik a külső csapat azon a területen (ezért tud jobb árat adni)
  • nincsenek házon (osztályon) belüli konfliktusok, bérfeszültségek, amik szintén rontják a minőséget
  • ügyfeleket megtartani nehezebb, mint egy állást, ezért a kiszervezett cégen komoly nyomás van, hogy naprakész legyen a tudása és kiválóan teljesítsen
  • nincsenek elpazarolt munkaórák (és nem kell üresjáratokért fizetned)

1 főkönyvelő és az asszisztense legalább 20 millió Ft költséggel jár évente.

Mi az infodorsnál 6 millió Ft körüli ajánlatot tudunk tenni ugyanarra. Ha szeretnél cégedre szabott ajánlatot kapni, írj rám.


2021. Február 25.

IGÉNYELJEN ONLINE KONZULTÁCIÓT MOST!

A 2021.március 22 - május 30. között konzultációt igénylők részére AJÁNDÉK 450.000 Ft!*

*A fenti időszakban a konzultációt követően DÍJMENTESEN biztosítjuk a bejelentésekkel, átállással kapcsolatos könyvelői egyszeri díjat, melynek értéke a nevezett 450.000 Ft.

Igényeljen személyes konzultációt!

Név:
infodors

Város:
2462 Martonvásár, Tátra utca 25.

Mail:

facebook:
Infodors

Felismertük, hogy a jelenlegi technológia mellett megéri már az 1-3 milliárd Ft forgalmú cégek könyvelését kiszervezni. Csapatunk segíti a könyvelés kiszervezhetőségét. Új rendszereik kialakításában veszünk részt. Ott vagyunk az erp bevezetések előkészítési, tervezési, tesztelési, beüzemelési szakaszánál. Akkor is a cégekkel maradunk, amikor már használják az erp-t. Pénzügyeiket, könyvelésüket intézzük. Vegye fel velünk a kapcsolatot és kezdjünk bele!